Развий своите умения с дигиталната академия на “Coca-Cola” и SoftUni Digital

Развий своите умения с дигиталната академия на “Coca-Cola” и SoftUni Digital

Много често когато си говорим с хора от Северозапада, които предстои да го напуснат (или такива, които вече са го направили), те ни споделят, че биха се върнали по родните си места, които обичат при по-добри условия за работа и живот. Немалка част от историите, които сме разказали в „Призни” са именно на хора, които се занимават с дигитални професии и могат да работят от дистанция. Именно това им позволява свободата да бъдат позиционирани където желаят. В това има и друга перспектива – разходите в едно по-малко населено място са далеч по-ниски, отколкото тези в чужбина или в столицата, например.

Много хора биха казали, че тази възможност е валидна за много малка част от хората у нас, а някои дори да имат желанието да се преквалифицират нямат финансовата възможност да инвестират в дълги обучения, курсове и академии. И именно тук идва чудесната възможност за безплатната дигитална академия на SoftUni Digital, която се реализира с подкрепата на “Coca-Cola”. Тя е напълно безплатна и в нея ще преподават някои от най-добрите маркетинг специалисти на компанията в България.

Записването (и старта) са на 2-ри ноември и тя е с продължителност пет седмици като ще се проведе изцяло онлайн.

Ето какво казват и организаторите за нея:

„Дигиталната академия на “Coca-Cola” в SoftUni Digital ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб. Специалисти от Системата на Кока-Кола в България ще споделят какви са основните принципи и тенденциите в сферата на маркетинга и комуникациите, как подходът към представянето на портфолиото на пазара се променя и адаптира в динамична среда и кои са начините за успешно достигане до потребителите, изграждане на имидж и социално-отговорни програми.”

Самата програма включва три отделни части:

  1. Управление на брандове и дигитален маркетинг;
  2. Маркетингови кампании;
  3. Комуникации и корпоративна социална отговорност.

Занятията ще се провеждат изцяло онлайн всеки понеделник и сряда от 19:30 до 20:30 ч. Отделяйки малко над месец ще придобиете наистина ценни умения в областта на маркетинга и рекламата, които могат да бъдат вашата първа крачка към реализацията в тази област, а защо не и първи стъпки в посока възможност за намиране на дистанционна работа?

Повече за академията и за това как да се регистрирате можете да намерите сайта на SoftUni.

Относно автора

Венелин Добрев


Още новини