The Hub на три локации: Дилян Борисов за новите проекти на бранда

The Hub на три локации: Дилян Борисов за новите проекти на бранда

Днес ви представяме един специалист с над 10-годишен опит в областта на туризма и хотелиерството – Дилян Борисов. От април 2019 г. той е управител на Cocktail Bar The Hub в Монтана – панорамно арт кътче, където можеш да потънеш в уюта на винтидж интериора под звуците на непретенциозна и отпускаща музика. Намира се на 5-ия етаж на бизнес сграда в центъра на Монтана – една от малкото останали сгради от град Фердинанд, която е иновативно модернизирана. През годините The Hub се утвърди като любимо място на местните – независимо дали търсят уединено пространство за работна среща или споделена вечер с приятели.

Краят на годината обикновено е време за равносметкa – както в личен, така и в професионален план. Каква беше тя за Вас и екипа на The Hub?

Намирате ни в края на една много динамична за нас година, първата „нормална“ след обявената пандемия. През тази година успяхме да възстановим изцяло ритъма си на работа и събитийния си календар. В момента сме творчески настроени във всяка една посока – от подобряване на присъствието ни в социалните мрежи (за което от скоро се грижи едно от откритията ни през последните години, а именно Мануела Александрова) до „The Hub на три локации“ и преструктуриране на позициите в екипа ни.

Може ли да ни разкриете повече за предстоящите ви проекти? „The Hub на три локации“ звучи като много амбициозно начинание. Какво по-точно представлява? Какво да очакваме от бранда The Hub в новите обекти?

Нетърпеливи сме за бъдещето. Работим усилено върху създаването на бранда The Hub,за да може да ни откриете в централния парк на града с мобилния ни бар Streеt Hub, както и на един от емблематичните му булеварди.

Coctail Bar The Hub е дом на добрия вкус по всички възможни начини: освен стилен дизайн ни очакват още готина музика, приятна атмосфера, разнообразие от събития и качествени напитки. В новите обекти ще пренесем част от всичко това, като ще добавим и изкушаваща „улична храна“, крафт напитки и ще разгърнем наш ароматен бранд кафе. Нямаме търпение! Готвим една добре построена градация и с вълнение очакваме да се впуснем в новото, подкрепени с натрупания опит и знания през годините, както и с много нови идеи.

„Уличната храна“ и културата като че ли процъфтяват в по-големите градове в страната. Има ли почва това в Монтана? Готови ли сте да положите началото на тази тенденция и тук? Отчитате ли начинанието като рисковано или го приемате като поредното предизвикателство?

Допирът ни с „уличната храна“ ще бъде едно интересно пътешествие, в което ще се опитаме да създадем общност от хора от различни среди, които да се насладят на качествени продукти и прекия контакт между готвач и клиент. Бургер манията вече не означава евтин сандвич в широко разпространени вериги за хранене, като това важи и за всички други ястия.

The Hub (с уточнението, че може би не сме напълно безпристрастни) е единственото заведение в Монтана, а сигурно и в целия район, което предлага по-различна и качествена програма. На това ли ще разчитате и при другите обекти от The Hub бранда – на различната и качествена храна, напитки и продукти?

Стилът ни се мени динамично през 8-те години от съществуването ни. Вярвам, че една голяма част от клиентите ни ценят постоянството ни, което се изразява в разнообразната събитийна програма, избора на качествени продукти, сезонни предложения, цени за всеки джоб, чистота и хигиена. Този добре познат стил ще пренесем на „улицата“, за да повишим по уникален начин качеството на градския живот. Нашият опит до тук показва, че хората в Монтана и региона все повече търсят и оценяват качеството пред количеството.

Ще помогнат ли тези проекти за разнообразяването и подобряването на предприемаческата среда и бизнеса в града? Колко души смятате да наемете?

Безспорно създавайки два нови обекта (от които единият сезонен) и обединявайки ги в един бранд ще подобрим и разнообразим бизнес средата в града. За да стартираме успешно, ще ни трябват отговорни и мотивирани хора от Монтана и региона, които търсят нови предизвикателства и динамична среда. При нас всеки ден е различен и естеството на работата предполага съвместни усилия на много хора от различни сфери. Разбира се, с времето ще разширим екипите си, така че да достигнем до всеки любител на коктейлите и хубавата храна, водени от принципите за бързо и качествено обслужване.

Относно автора

Нели Найденова

През последните няколко години работи като експерт по комуникациите в редица екоорганизации. Вярва, че за да се опазят природните богатства, човек трябва да ги опознае, припознае и обикне, а за това е необходимо по-ефективно общуване с по-широк кръг от хора. Корените ѝ все пак я връщат в Монтана заради нуждата от промяна и желанието да разкаже неразказаните истории на Северозапада. Надява се „Призни“ да вдъхнови и други хора да започнат промяната от себе си, от своите дом, градина и работно място, от гората и планината до тях.

Прочетете и другите материали на автора тук