Мануела Александрова от The Hub: За общите каузи и новите предизвикателства

Мануела Александрова от The Hub: За общите каузи и новите предизвикателства

Днес ще ви запознаем с един млад и деен човек, който не се оплаква, не говори за пречки и проблеми, защото гледа на тях като на поредното приключение. Мануела Александрова може да се похвали с богат житейски и професионален опит. Кариерата и се развива в сферата на маркетинга и продажбите, както и в ресторантьорството и хотелиерството. Работила е в Лондон, но се завръща в родната Монтана, където ще поеме онлайн присъствието на Cocktail Bar The Hub и задачата за развитието на бранда. Част е и от екипа на новия и мащабен проект „The Hub на три локации“, за който в „Призни“ вече ви разказахме. В това ново за града начинание Мануела ще е ангажирана и в управлението на единия от обектите.

Пред теб и екипа на The Hub предстоят вълнуващи месеци, изпълнени с много работа и предизвикателства. Ние вече открехнахме завесата и разказахме за новия и мащабен проект „The Hub на три локации“. Можеш ли да споделиш как върви подготовката за откриването на предстоящите обекти?

Динамично и без грам скука. Доста работа е, а още повече ни очаква. The Hub винаги е било мястото в града, което задава тон и предлага изживявания, конкуриращи случващото се в по-големите градове като София и Пловдив. След като този стандарт вече е заложен, можем да си позволим само да надграждаме. А всички ние нямаме търпение да се случи и за пореден път да приемем предизвикателството.

Какво ще е обединяващото/общото между обектите?

Това, което ги обединява е, че искаме да запазим културата, която сме изградили и развиваме до този момент в The Hub. А това се случва чрез нас, хората, които я създаваме. Второто общо нещо е качеството, което за нас е ключово.

Смяташ ли, че двата нови обекта ще запълнят липсваща ниша в града? Няма ли достатъчно места за хранене, с какво ще се отличават тези? Само с храната ли или има и нещо друго?

Да, с всеки един от обектите ще се опитаме да запълним липсващи пространства в нашия град. Бизнес средата и конкуренцията в частност обичат динамиката, като винаги има място за новото. Всъщност всичко това ни помага да се развиваме и подобряваме във всеки един сектор. Храната ще се помества в кратко стегнато меню със сезонно разнообразие. Съставките ни може да са обичайните, но качество им, начинът на приготвяне и предлагане определено ще са различни. Сред напитките ще се откроява кафето. В момента подготвяме наш бранд кафе 100% aрабика, който ще се изпича на място, като ще има избор от два различни вкуса.

Една от основните ти задачи ще е да развиеш бранда. Как смяташ да популяризираш новите локации? Коя е най-добрата реклама?

Най-добрата реклама за мен е здрава работа и безкомпромисност към качеството. Маркетингът е много лесен – особено когато имаш хубав продукт. Ние ще заложим на тази здрава основа. Следващото са социалните мрежи, които процъфтяват дори и в малкия град. Като всяко нещо социалните медии имат и добра, и лоша страна, но с правилната и целенасочена употреба могат да са изключително добър и полезен инструмент за информация, креативност и забавление. Не знам дали в Монтана ще изместят способа „от уста на уста“, но както казах – обичаме да се предизвикваме и експериментираме.

През последните години The Hub се утвърди в Монтана като място за различни културни и развлекателни събития. Какво ново предстои там? С какво ще изненадате посетителите тази година?

The Hub е заведение, в което още при натискането на копчето на асансьора до 5-ия етаж, моментално получаваш билет за преживяване, и ще продължи да бъде мястото, което създава и развива различна културна среда в града ни чрез насърчаване, приобщаване и себеизразяване без задръжки. Обогатявайки ежемесечната програма с нови тематични събития и с различни нови лица, сред които артисти, изпълнители, комедианти и диджеи, правим нещата още по-интересни. В България има много талантливи хора, които са упорити и искат да творят – това са нашият тип хора и ние с радост ще ги привлечем към кътчето ни. В социалните мрежи в екипност с нашия графичен дизайнер Борислав Николов и една неразделна частица от екипа през последните години – Славея Петрова, успяхме да надградим вече съществуващото към едно по-солидно присъствие. Предстои ни разрастване и промените няма да свършат дотук.

Ти си един млад човек, който избира да живее, работи и да се развива в Монтана? Защо направи този избор?

Защото това е моят дом. За себе си разбрах, че може да си навсякъде, да правиш много неща, да постигаш много, но то никога няма тази тежест и удовлетвореност, която може да ти донесе нещо, което правиш у дома. Все още битува това вярване, че някъде там е по-добре, по-лъскаво. Аз вече не мисля така. Вярвам, че всеки човек трябва да полага усилия да развива себе си, да намери кауза и да работи по нея, за да направим нашия общ дом такъв, какъвто искаме да бъде. Не казвам, че е лесно. Но е хубаво и определено си заслужава.

Относно автора

Нели Найденова

През последните няколко години работи като експерт по комуникациите в редица екоорганизации. Вярва, че за да се опазят природните богатства, човек трябва да ги опознае, припознае и обикне, а за това е необходимо по-ефективно общуване с по-широк кръг от хора. Корените ѝ все пак я връщат в Монтана заради нуждата от промяна и желанието да разкаже неразказаните истории на Северозапада. Надява се „Призни“ да вдъхнови и други хора да започнат промяната от себе си, от своите дом, градина и работно място, от гората и планината до тях.

Прочетете и другите материали на автора тук